///
Acum la radio:

Bridgerton: Cum s-a transformat un pariu îndrăzneț în cel mai vizionat serial Netflix

82 de milioane de gospodării din întreaga lume au ales să urmărească ”Bridgerton” în primele 28 de zile de la apariție. Serialul s-a clasat pe locul 1 în 83 de țări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Brazilia, Franța și Africa de Sud.

Succesul ”Bridgerton” a propulsat cărțile în listele de bestselleruri ale The New York Times pentru prima dată și la 18 ani după ce au fost publicate pentru prima oară.

”Bridgerton”, la fel ca ”The Queen’s Gambit”, sfidează convențiile și demonstrează că dramele de epocă nu sunt limitate atunci când vine vorba de anvergură sau audiență.

Serialul este o portretizare reimaginată și fictivă a Londrei în 1813, care elimină fațadele vieții din perioada Regenței.

Regența reimaginată de Chris Van Dusen și Shondaland nu este menită să fie o lecție de istorie. Este creată pentru a fi mai opulentă, mai sexi și mai amuzantă decât o dramă de epocă standard – iar asta i-a surprins și încântat pe membrii noștri.

”Îmi amintesc că în timpul interviului meu de angajare la Netflix am fost întrebată: dacă ai putea crea orice serial, ce gen ar fi acesta și de ce? Am îndrăznit să spun adevărul – că într-un univers pop culture dominat de sci-fi și fantasy, eu am iubit întotdeauna poveștile de iubire frumoase și luxuriante. Faptul că am oferit un răspuns direct a a meritat, însă nu mi-am putut imagina că primul proiect pe care îl voi aduce la viață la Netflix avea să fie Bridgerton.

Faptul că am fost martoră la pasiunea pe care producătorii acestui serial, printre care se numără incomparabila Shonda Rhimes, showrunnerul Chris Van Dusen și producătorul executiv Betsy Beers, au reușit să o genereze în toată lumea a fost aproape ireal (pe această cale salut muzicalul TikTok!). Iar faptul că astăzi pot să anunț că Bridgerton este cel vizionat serial de pe Netflix este un vis îndeplinit.

82 de milioane de gospodării din întreaga lume au ales să urmărească Bridgerton în primele 28 de zile de la apariție. Serialul s-a clasat pe locul 1 în 83 de țări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Brazilia, Franța și Africa de Sud. Succesul Bridgerton a propulsat cărțile în listele de bestselleruri ale The New York Times pentru prima dată și la 18 ani după ce au fost publicate pentru prima oară.

Sunt multe povești și lecții interesante pe care le-am învățat pe parcurs”, mărturisește Jinny Howe, VP, Original Series, Netflix.

FOTO: LIAM DANIEL/NETFLIX