MENIU
Acum la radio:

Cum să faci jogging-ul mai plăcut şi eficient

Jogging-ul ne ajută să ardem caloriile şi să ne menţinem forma fizică şi sănătatea. Pentru a obţine rezultate maxime, e nevoie de consecvenţă. Jogging-ul practicat pe o perioadă lungă trebuie susţinut prin efort constant, iar munca îţi poate fi uşurată dacă ţii cont de câteva sugestii care te vor ajută să-ţi păstrezi motivaţia. Rezultatele vor veni mai repede, iar plăcerea va fi maximă.

jogging

  • Înainte de a începe alergarea, este recomandat să-ți încălzești articulațiile și mușchii, mergân
    d pe jos rapid câteva minute. Dacă ești la început, alege suprafeţe plane. Apoi vei trece la cele în pantă sau denivelate.
  • Încălțămintea cu care alergi este cea care te poate limita sau ajuta să progresezi. Alege încălțămintea sport pentru alergare, cu talpă moale, care permite mobilitatea piciorului şi atenuează şocurile.
  • Indicat este să alergi pe pământ şi nu pe asfalt, acesta din urma fiind mult mai dur.
  • În timpul alergării, fii atent să calci corect, pentru a nu-ți afecta articulaţiile.
  • Muzica pe care o asculți în căști în timpul antrenamentului te ajută să-ți menții motivația vie. Alege-ți Vibe-ul potrivit.